close



英文歌詞:(中文翻譯) 

唱:Apocalyptica 

I try to make it through my life, in my way, there's you
我試圖以我的方式過生活 ,因為你
I try to make it through these lies, and that's all I do
我所能作的,就是假裝這些謊言是真的
Just don't deny it
不要否認(只要假裝謊言是真的)
Don't try to fight this ,and deal with it
不要試圖鬥爭,且就當作是這樣
and that's just part of it,
這只是生命的一部分
If you were dead or still alive
無論你死了還是活著
I don't care, I don't care
我不在乎,不在乎
Just go and leave this all behind
只要能離開這所有的一切
Cause i swear (i swear),i don't care
因為我發誓(我發誓) ,我不在乎
I try to make you see my side
我努力讓你看到我的內心
Always trying to stay in line
總是保持本份
But your eyes see right through,That's all they do
但他們讓我徹底的看清楚你

I'm getting buried in this place
我將在這裡埋葬
I got no room your in my face
我的臉龐已沒有你的棲息
don't say anything just go away
什麼都別再說,只要你離開
If you were dead or still alive
無論你死了還是活著
I don't care, I don't care
我不在乎,不在乎
Just go and leave this all behind
只要能離開這所有的一切
Cause i swear (i swear),i don't care
因為我發誓(我發誓) ,我不在乎
I'm changing everything
我正在改變一切
'cause you won't be there for me
因為你將不會在我身邊

If you were dead or still alive
無論你死了還是活著
I don't care, I don't care
我不在乎,不在乎
Just go and leave this all behind
只要能離開這所有的一切
Cause i swear (i swear),i don't care
因為我發誓(我發誓) ,我不在乎
If you were dead or still alive
無論你死了還是活著
I don't care, I don't care
我不在乎,不在乎
Just go and leave this all behind
只要能離開這所有的一切
Cause i don't care (i swear),i don't care at all
因為我不在乎(我發誓) ,我真的不在乎

感想:

前幾個月我好不容易替這支影片做好了字幕…但結果發現還要合併,其它影片播放器才會支援字幕…搞了好幾個月爬文和編緝還是一樣無法做合併字幕…只好放棄了…= =a
心有不甘ㄚ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    幻玥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()